Een werkdag in het weekend - Reisverslag uit Nommern, Luxemburg van majid1998 - WaarBenJij.nu Een werkdag in het weekend - Reisverslag uit Nommern, Luxemburg van majid1998 - WaarBenJij.nu

Een werkdag in het weekend

Door: Majid

03 Juni 2016 | Luxemburg, Nommern

Vandaag is het zaterdag, het is in duitsland een feestdag en daarom hebben ze een langer weekend. dit is voor vele een goede reden naar de camping te komen, het weer zit goed mee en het schijnt een gezellig weekend te worden. er zijn veel kinderen aanwezig en het is heel erg gezellig op de camping, om 18:00 start mijn werkdag en ik sta achter de bar, die zal heel de avond openblijven tot ongeveer 1u. het is lekker druk en het stroomt langzaam binnen. er word gezellig gekaart en spelletjes gespeeld door de gasten. rond 12u zal de jukebox die hier staat lekker aangaan en is het tijd voor muziek! hierbij sluit ik de gezellige avond af en heb ik lekker achter de bar gestaan en drankjes geserveerd. Tot de volgende blog!

• 06 Juni 2016 - 09:18

Walther:

Hoi Majid,

Gezellige avond bij jullie. Hoe gaat het op je nieuwe stage-adres? Heb je het naar je zin? Wat vind je van Luxemburg? Ben benieuwd naar je volgende blog! Groet Walther

• 10 Juni 2016 - 17:54

Kimberley:

Hoi Majid,

Leuk om te lezen. We zien graag je volgende blog tegemoet.

Groeten,
    Kimberley