De aller laatste dag, het land en de cultuur - Reisverslag uit Nommern, Luxemburg van majid1998 - WaarBenJij.nu De aller laatste dag, het land en de cultuur - Reisverslag uit Nommern, Luxemburg van majid1998 - WaarBenJij.nu

De aller laatste dag, het land en de cultuur

30 Juli 2016 | Luxemburg, Nommern

Vandaag is het dan zover! de aller laatste dag is aangekomen en gelukkig zijn we allemaa. vrij, ochtends staan we op en kijken we elkaar in de ogen met een glimlach, we zijn allemaal blij dat we weer naar nederland kunnen. die dag gaan we nog wat booschappen doen in een dorpje ernaast, wat me meteen weer opvalt als we de auto in stappen zijn de enorm grote bergen waar we overheen moeten rijden en er een prachtig landschap en natuur is. het is echt genieten om even een lekker stukje in de auto te zitten en eens te kijken naar de prachtige natuur om je heen. wat me ook overal opvalt is dat ze er overal een mix van duits en frans praten en dat is heel erg moeilijk te verstaan, vooral omdat ze ook nog eens een accent erbij hebben. eenmaa terug gekomen en lekker gegeten zijn we uitgeput en gaan we lekker naar huis. dit was het dan! het einde van de blogs.

bedankt!