Een van de laatste dagen - Reisverslag uit Nommern, Luxemburg van majid1998 - WaarBenJij.nu Een van de laatste dagen - Reisverslag uit Nommern, Luxemburg van majid1998 - WaarBenJij.nu

Een van de laatste dagen

Door: Majid

30 Juli 2016 | Luxemburg, Nommern

De laatste dagen van mijn stage zijn aangebroken en ik heb weer heel erg veel zin om weer lekker naar Nederland te gaan. we hebben het er met elkaar over en zijn alvast onze kamers aan het opruimen. de taken worden nog eens verdeelt voor de komende dagen door onze stagebegeleider en iedereen weet wat hem deze week te wachten staat. Ik zelf doe deze week nog achter de bar werken en in het restaurant, ook ga ik nog wat nieuwe dingen leren zoals het maken van indelingen in het restaurant en bestellingen aannemen. eens in de zoveel dagen komen er bestellingen van de sligro binnen die ik nu alleen kan aannemen. ik heb nu zelf de verantwoordelijkheid en ik mag voortaan alleen werken zonder dat er iemand bij hoeft te zijn. ik draai nu in de avond een bar dienst en ik heb op de grote schermen in de bar het EK opgezet. het is erg gezellig en lekker druk. ik heb hier een heel erg groot deel zelfstandigheid mee geleerd en weet nu ook anders dingen aan te pakken, hoe ga je bijvoorbeeld met gasten om die niet tevreden zijn en hoe hou je alles goed in de gaten. de avond valt ten einde en de wedstrijd is afgelopen, het is heel erg gezellig geweest en ik ga lekker poetsen. als alles klaar is bel ik de bedrijfsleider op en die doet alle deuren op slot, wat een avond was het weer!

bedankt voor het lezen

Majid